Friday, January 7, 2011

Setahun sudah..

waa..makin lama makin lambat aku nak mengupdate blog..
takde semangat kot..
k..1st of all..HAPPY NEW YEAR 2011..
walaupun dah nak masuk minggu ke 2 tahun baru..
so, ape azam anda tahun ini?
azam aku cari keje tetap coz dah malas dah nak keje sementara ni..
penat nak pindah randah..
yang kedua..hmm,ni sambung balik azam tahun lepas..
kakak aku yang suruh sebenarnya..
dia suruh aku cari calon suami..
tapi aku cakap ngan dia kalau tak jumpa gak..
tahun depan dia kene carikan tuk aku..hehe..

orait..dah 2011..
so, kontrak aku pun dah dikira habis..
sekarang ni, status aku unemployed..
tapi sekarang ni aku masih lagi di SD ni..
saje nak setelkan tugas2 aku tahun lepas..
ahad ni dengan rasminya aku dah tak menetap lagi di sini..
balik kampung balik..
barang2 pun ansur2 aku bawak balik..
punye la banyak barang aku sampai kene wat 3 trip..
dah nampak kosong bilik ni..
mase ni mula la aku nak imbau balik time mula2 datang sini dulu..
lapor diri kat sini..
ari yang same dapat cari umah ni..
suka rumah ni sebab tak bising sangat & aku ada bilik air sendiri..hehe..
paling best dapat wifi free..datang dari mana pun aku tak tau..
sedar tak sedar dah setahun kat sini..
& setahun gak mengajar kat sekolah ni..
sedih jugak..
nak tinggalkan keje yang dah sebati ngan aku..
nak tinggalkan anak2 murid aku..
tinggalkan geng2 kat sini..
tak sampai hati nak tinggalkan hausmet aku sorang2..
kalau dah pergi dari sini mesti susah aku nak datang sini balik..
tapi next week kena datang gak..
nak angkut tv & peti sejuk..

takpe tim..think positive..
rezki ko kat tempat lain agaknye..
semoga dapat keje baru cepat..
takut nanti 'my baby' aku plak kene angkut..huhu..

to my friends here..
kasuk, kak shahila, ejat, umi & alias yang dulunya geng kelip2..
terima kasih banyak2 jadi kawan saya kat sini..
banyak aktiviti2 best bila kuar ngan korang..seronok sangat..
thanks coz mengsurprisekan saya time besday saya dulu..
takkan saya lupa sampai bila2..=)
saya mintak maaf kalau ada yang kecik hati or tersalah kata..
sori sesangat..

my housemate, kak zila..
terima kasih coz banyak kongsi cerita ngan saya..
banyak tolong saya..
& to all cikgu2 kat sini..thanks a lot..

saya akan rindu kat semua..
doakan yang terbaik untuk saya ye..


5 comments:

  1. uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa....
    tidakkkk....
    akk..fadu pun kire senasib la tuh ngan akk...
    sian kt die..
    sy takut sy pun xmmpu nk menyara die soon
    ntah2..bluwey pun pergi..hahahahaha

    ReplyDelete
  2. kasuk: mianhanda saranghanda..
    ejato: takpe..doa2 jela..apply la gstt melaka tu..

    ReplyDelete
  3. kak..cm xcaye dh xcukup korum g nyanyi..
    mehla same2 dgn fadu apply cadet planter

    ReplyDelete
  4. tu yg sedih tu..msti dh xdpt join korang gi nyanyi..huhu..cane nak apply cadet planter tu?mau ke diorang amik pempuan..

    ReplyDelete