Wednesday, January 12, 2011

Takde Keje

hahaha..
memang sesuai ngan muka aku..
dah la tak bekerja..
ngadap plak si lappy ni dari pagi ke petang..
memang takde keje..
baru 3 hari lepaking kat rumah dah rase bosan sket2..
and aku mula membajet duit simpan yang ade untuk belanje this month & next month..
takut je tak dapat keje bulan depan..
tapi harap2nye dapat la bulan ni gak..
nasib baik dapat bonus..
selamat sket nak bayar duit 'my baby' aku tu..
shopping, wayanging & karoking terpaksa la dimansuhkan wat sementara..
dah dapat keje nanti baru leh sambung lik..
huhu..

tapi bila dah duk umah ni..
mula la aku wat rutin baru..
rutin yang dah lame gak aku tinggalkan..
menonton TV secara berturut2..
hehe..
memang la selalu gak tengok TV time keje dulu..
tapi waktu malam je..
tu pun kekadang..
sekarang ni leh tengok TV time pagi & petang..
pagi2 sambil2 breakfast bukak 8TV, Hot FM AM Krew..
pastu tengok 'Kem Pink'..lawak gak..
then, Wanita Hari Ini pulak..best gak topik2nye..
lepas lunch..
petang kul 2, cerita Indon..Alisa..tapi dah nak abis..
after that..ini favourite aku..drama korea, Thank You tajuknye..
suke cerita ni..bahasa pun Korea gak..baru best tengok..
hahaha..

tula dia..
next week plannye nak gi shah alam..
cari keje kat sane..
saje nak ubah angin..
asyik keje dalam NS je..
harap2 ade la rezki aku kat sane nanti..
doakan ye..
=)

6 comments:

  1. waaa...bestnya tym..dapat lepak2..
    hehe..im visiting ur blog..

    -kawan kasuk-

    ReplyDelete
  2. hehe..best gak..
    tapi bosan jugak..huhu..
    thanks visit blog sy..=)

    ReplyDelete
  3. hey ida!

    timah, memang sesuai dgn muka kau..tp jgn tipu org ramai.tak mansuh pun movie dgn karaoke..isk isk...

    jom mkn ns ayam!

    ReplyDelete
  4. nape akak wat sy camni..hahaha..
    dah mansuh la..
    start next week k..haha
    blik2 ns aym..
    ns kmbing tak nak?

    ReplyDelete
  5. vsitor from bangi..negeri sembilan
    gilo ko?

    ReplyDelete