Monday, January 17, 2011

Khas Buat Seorang Teman

saje nak kongsi sesuatu ngan semua..
kat bawah ni sebuah sajak yang kawan aku bagi kat aku..
sangat bermakna & sampai sekarang aku masih simpan..
terima kasih my dear friend..

Khas Buat Seorang Teman

Kawan,
Aku mahu engkau mengerti tahu,
Walau sejauh manapun,
Engkau terpisah dariku,
Aku tetap bersamamu.

Mengertilah kawan,
Kasih ku tetap untukmu,
Tak mungkin dapatku gantikan,
Kasihmu yang satu,
Walau setinggi duit ku himpunkan padamu.

Hanya padamu teman,
Aku masih disini,
Tak berganjak dari hidupmu,
Andaipun kau sudah tak sudi akan kehadiranku.

Kawan,
Ini janjiku,                                                                         
Aku tetap bersamamu,
Tidak kira jua dimana,             
Kau tetap sahabatku.

Kawan,
Andai kataku mengguris hatimu,
Maafkanlah daku,
Kerna aku tetap aku..

2 comments:

  1. Tiap bicara manis
    Bagaikan selumbar bisa
    Kau bawa bersama
    Tak terlihat oleh pandangan mata

    Andai sudah tiba masa
    Dan tiada jodoh kita
    Biar kita berpisah
    Dari merana


    (tiba2)

    ReplyDelete
  2. haha..akak xde keje eh..lame dh x update blog..jap gi update la..

    ReplyDelete