Saturday, January 8, 2011

ThE ToUrIsT

haaa..ni la touristnye..
pagi tadi after hantar barang2 aku tuk 2nd trip..
aku & kak shahila terus gi seremban..
mulenya nak gi teman kak shahila cari buku..
tapi dah alang2 tu pegi la tengok movie sekali..
nonton cerita ni la..

memang aku nak tengok cerita ni bile nampak posternye aritu..
my favourite actor all the time, JOHNNY DEPP..
ngan hot mama Angelina Jolie..
memang gabungan mantap laa..
tersangat laa hensem johnny depp dalam cerita ni..
suke tengok dia berlakon..

ok, jalan cerita filem ni best & simple..
tak berapa heavy sangat..
scene action pun kurang..
tapi kalo dah kate johnny depp yang berlakon..
mesti la ending dia lain sikit..
hehe..memang the perfect trap lah..
senang cerita gi la tengok sendiri..
tapi bagi aku ok la..
nak kata best sangat pun tak..
tak best langsung pun tak..
in the middle..

hmm..ni 1st filem aku tuk 2011..
after 9 filem aku melantak tengok bulan 12 yang lepas..
ishhh..ishhh..ishhh..
tapi masih ada niat di hati ingin nonton cerita ini pula:



tapi sapa mau temanin?
huhu..

No comments:

Post a Comment