Monday, January 10, 2011

Last Day

haaa..
semalam last day aku kat SD..
memang dah kemas abis..
bilik pun dah kosong macam aku mula2 pindah dulu..
penat gak angkut baki barang2 aku yang tinggal tu..
nasib baik kak shahila ade tolong..
thank u very much kak..

kunci pun aku dah bagi kat kak zila..
cuma tak dapat nak jumpa tuan rumah coz dia takde kat rumah semalam..
next week la jumpa nampaknya..
disebabkan last day..
tetibe teringin plak nak amik gambar kat bilik yang kosong ni..
bese la..tuk kenangan..
ni gambarnya..satu cukup la..

poyo je..dah la pakai baju sukan sekolah..lantak laa..

after hantar2 segala bende tu..
aku gi tampin coz macam dah petang sangat nak kemas2 barang2 tu..
malam tu teringin plak nak makan pizza sambil tengok AJL..
apa lagi..call saja la..
1st time order pizza delivery..
malas nak kuar..

 nyam..nyam..pepperoni delight & hawaiian chicken..

adakah ini satu celebration sempena aku keluar dari SD?
hehe..tidak..tidak..memang teringin nak makan..
kebetulan je..=)

2 comments: