Tuesday, January 11, 2011

Al-Fatihah

malam tadi aku mimpikan ko..
mungkin sebab aku teringat kat ko sebelum tidur..
tetibe rase rindu kat ko..
bila teringat sebak rasenye..
kadang2 tak sangka ko dah takde dalam dunia ni..
tapi aku redha..
cuma terkilan tak dapat bereunion..

terima kasih sebab  banyak tolong aku..
teringat lagi mase tahun akhir dulu..
ko duk satu aras ngan aku..
bosan2 je aku lepak bilik ko..
masuk bilik ko je mesti ko tengah tengok cerita Naruto..
hehe..
bila aku takde transport nak gi net house tu..
ko yang bawak aku naik motor kuning ko tu..
ko ngan ema yang bawak kitorang gi jenjalan mase cuti mid sem 8..
gi port bintulu pastu gi makan kat restoran Seribu Bintang..
kita gi Gua Niah ramai2..seronok..
pastu ko bawak kitorang gi Miri..
kalo bosan2 kat blok..
kita main Saidina..
sanggup ko beli yang mahal tu..

mase dah abis belajar..
last sekali balik ke Semenanjung naik flight ngan ko..
ko ejek aku nangis sebab tinggalkan Bintulu..haha..
pastu kita cari keje sesame kat Puchong..
then, bile aku dah keje kat gemas..
ko naik train nak jumpa aku kat Gemas..
rasenye tu kali terakhir aku jumpa ko..

banyak sangat kenangan aku ngan ko..
walaupun final year baru kita rapat..
aku takkan lupakan ko..
bila dengar berita pemergian ko..
memang aku tak sangka..
tak leh nak kawal emosi..
sedih tak dapat nak ke sana untuk menziarahi ko..
sedih kehilangan kawan yang baik..
satu2 nya kawan yang panggil aku 'cik timah'..

aku rindu kat ko..
aku doakan semoga ko aman di sana..
AL-FATIHAH untukmu kawan..
Allahyarham Nor Hayati Binti Isa..

1 comment: