Monday, January 31, 2011

Berenang-renang ke tepian

wahhhh..
lame gilos x mengupdate bloggy ni..
alasan: tengah layan cerita korea online..
so, memang malas nak taip..
satu lagi, tengah busy mencari kerja..
sekarang pun aku masih tak dapat keje..
what to do..

aku dah seminggu kat shah alam..
rumah sewa nisah..
selok belok tempat ni pun dah banyak aku tau..
dari takut nak lalu roundabout..skang dah terer sikit2..
hehe..
bila dah lepak ngan nisah ni..
dah tentu la salah satu aktiviti wajib nya..
gi swimming..
ari sabtu aritu tercapai gak la hajat kami..
walaupun hujan renyai2..
lantak kan..

kat pusat akuatik ni ade kolam tertutup & terbuka..
tertutup dalamnye 3m lebih..
kat luar 1.2m lebih..
dah tentu la aku tak nak yang dalam tu..
so, nisah ikutkan jela aku berenang kat luar..
mianhe nisah..

walaupun dah lame tak renang..
tapi lepas gak kitorang 50 meter tu..
3 kali ulang..
mula2 wat freestyle which is my favourite..
then, baru wat breaststroke..
akibatnya..
naik je dari pool tu..
after mandi2 sume..
mula la badan terase sengal2..
sakit tangan, bahu, kaki..
kepala pun termasuk sekali..
sebabnya, tak warming up dulu before masuk pool..
padan muke kitorang..
dah lupe ye mase mule2 belajar dulu..
kan kene panaskan badan lu..

neway, tetap enjoy..
boleh hilangkan stress..
and sangat relax..
jap lagi ni nak gi lagi..
mane tau leh up 5 kali ulang..
hehe..

swimming sangat best =)

2 comments:

  1. giler ah..ni kalau jumpa ni confirm akak confuse dgn faiznur miskin...menghecikkkk

    ReplyDelete
  2. hek eleh..sy dh kurus..tgn pun dh de muscle..haha..jgn tekejut nnt..

    ReplyDelete