Thursday, February 17, 2011

Sila interview saya

wah..wah..wah..
nampaknye kene pakai vacuum nak bersihkan habuk kat sini..
lame dah tak mengupdate..
ape alasan kali ni?
nak kate tengok cerita korea on9..
dah tak tengok sangat..
just tunggu cerita my princess episode by episode je..
haha..kali ni aku busy main Farmville & Cityville..
bangun pagi bukak laptop je bende2 ni yang aku bukak dulu..
dah kate takde keje ek..
layan jela game ni..takde la bosan sangat..

k, berbalik pada cite keje ni..
dis week aku dapat dua iv, short form tuk interview eh..
malas nak taip panjang2..
satu ari isnin aritu..
kat area jeram selangor..
ok jela..
mula2 neves,  setahun setengah tak kene iv
tapi makin lame makin seronok plak aku menjawab..
yela swasta tak formal sangat..
nampak sangat perbezaan cara aku menjawab iv dulu & sekarang..
dulu tak banyak cakap sangat..
skang ni ade je cerita aku tambah..
faktor umur & pengalaman kot..
hehe..

then, sok pun ade iv gak kat gemas..company NFC..
nasib baik petang..relax sket..
penat gak minggu ni..
asyik travel je..
ahad aritu gi nilai..
pagi2 isnin dah ke jeram..
selase plak aku ke puchong..
arini nak kene balik plak..
sok ke gemas..
abih duit minyak den..huhu
arap2 dapat la salah satu keje ni cepat..
penat otak aku nak membajet belanje yang dah tinggal sikit tu..
uwaaaaaa..

2 comments: