Monday, February 28, 2011

Berakhirnya sebuah penantian

hahaha..
macam tajuk novel plak..
arini after aku ubah imej aku..
tetibe aku dapat call dari NFC..
suruh lapor diri esok sebelum kul 7..
Alhamdulillah..
tapi..rutin dah mula berubah..
kene bangun awal pagi..
pastu kene bertolak plak dari tampin ni..
jauh nak berulang..
but esok abih keje nak gi survey umah sewa or bilik sewa yang kosong..
mampus kalo nak berulang setiap hari..
tak sangka after setahun setengah..
aku kembali balik ke gemas ni..
dah memang rezeki kat sini agaknye..
macam mana pun aku tetap bersyukur..
memang genap 2 bulan je aku menganggur..
sekarang boleh mulakan hidup baru..
new job, new place, new life..
=)
tahniah tuk diri sendiri..

4 comments:

  1. luv diz news..thniah.murah rezeki akk tau..gaji cmner.okey x???nnt akk xsuke lak cm havea tuh..jgn gitu deh..

    ReplyDelete
  2. hehe..yg ni lain skit dr hevea tu..sbb ni bidang akak..so, minat tu lebih lg..gaji xbnyk cm cikgu..tp asal lepas byr sume ok la tu..hehe..thanks ejat..sorry ari sabtu xdpt dtg..keje..huhu..

    ReplyDelete
  3. dekat tak dengan town Gemas?next week akak balik Johor bolehla kita jumpa kat KFC...hahaha

    ReplyDelete
  4. dekat je..KFC je?nasi ayam gemas taknak?haha..leh je kalo nk jumpe tapi jumaat sy blik petang..

    ReplyDelete