Sunday, December 26, 2010

Am I that OLD?!!

dis year i'm 25..
gonna be 26 next year which is days away..
actually, 26 bukan la umur yang terlalu tua..
tapi disebabkan situasi sekeliling aku yang buat aku rase tua..

tadi aku buka fb my son fruit/nephew..hehe..
his status is in a relationship..
dah bujang dah anak buah aku ni..
ade awek lagi..
mase dia kecik2 dulu manje je..
skang suare pun dah garau..
memang aku terase tua..
aku pun jadi makcik umur 9 tahun..
logik la tu..

memang dia muda lagi..
tapi bile difikirkan balik mase aku umur dia..
penah gak ngurat dak laki..
sorang, 2 orang, 3 orang..=)
bese la tu..zaman remaja..
datang hanya sekali..
teringat zaman sekolah dulu..
mase sekolah rendah..
ramai la konon dak2 nak ngurat aku..
mase kecik2 aku comel..skang je tak..haha..
ade yang tepon umah semata2 nak cakap 'i love u'..lawak je kalo ingat balik..
pastu ade plak yang nak baik ngan akak aku sebab nak ngorat aku..
ade yang bagi hadiah la..
surat cinta la..
macam2..kreatif tul..
padahal masing2 baru  darjah 4..

naik sekolah menengah..
aku lebih enjoy ngan member2..
cintan cinton ni tak layan sangat..
dak2 yang aku ngorat pun jadi member je..
couple jauh sekali..
tapi mase ni ade gak la seorang abang angkat..
hensem gak..hehe..

camtu jela perangai aku..
sampai ke matrik & u..
aku lebih suke jadi kawan..
sampai sekarang pun aku still single..
takut jugak pendirian aku tak berubah..
takut jadi anak dara tua plak..
minta dijauhkan..huhu..
tula..mase kecik2 gataii sangat..
dah besar orang takut nak dekat..haha..
padan muke aku..

tapi aku tetap nak fikir positif..
setiap manusia ade pasangannya..
kalau ada jodoh tak ke mana..kannn?!!
doa2kan jela ye..

to my beloved nephew..
if u're reading this..
i juz wanna say..
enjoy ur teenage life..
make it better than mine..
& dun forget..
study must come first..
for ur future k..
love u boy..=)





and i won't forget my first love..=)

No comments:

Post a Comment