Thursday, December 23, 2010

100% LuLuS


hmmm..
tahniah anak-anak murid ku..

hari ni result PMR keluar..
aku salah seorang cikgu yang mengajar sangat nervous..
takut ade yang fail subjek aku Science..
tapi Alhamdulillah semua nya lulus..
berbanding percubaan aritu ramai yang fail..
actually this is unbelievable..
sangat2 tak sangka..

after pra PMR, aku tak mengharap sangat semua lulus..
sebab aku faham ade student yang susah nak jawab subjek ni..
tambah2 plak dalam BI..
dua paper plak tu..
tapi mungkin ni rezki aku & mereka semua..
at last dapat gak aku kekalkan rekod 100% lulus last year..

ingat lagi awal tahun ni..
pihak atas minta aku mengajar form 3 tuk subjek science..
agak berat gak sebenarnye sebab aku tak pernah ajar form 3..
cuma form 2 je..
and aku diminta untuk mengekalkan rekod tu..
wowww..besar tul tanggungjawab tu..
tapi takpe..
tu semua pengalaman..
kalau ade peluang lagi..
aku nak buat yang lebih baik untuk mereka ni..
terima kasih semua..
ni hadiah yang terbaik buat saya..

2 comments: