Thursday, December 9, 2010

10 ThInGs I LiKe AbOuT HeR

fuhhh..
lame rasenye x mengupdate blog ni..
sampai password pun aku leh lupe..
bukannye busy sangat pun..
cuma menikmati cuti je..
ngehngehngeh..

well..
cuti sekolah ni la time nak bereunion ngan member2..
member2 sekolah, matrik, upm & also tempat keje lame..
baru2 ni sempat gak aku meluangkan mase ngan my bespren..
cik fanna..
kenal dia 8 years ago..
and since then kami memang tak penah lost contact..

aku ni memang susah nak cakap seseorang tu bestfren aku
but kalau dia, dengan konfidennye aku akan cakap..
yes, she is my bestfriend..
and i hope she will be my bestfriend forever..
why?!!

read these:
1) she's a good listener..selalunye aku yang banyak mendengar but ngan dia..
    aku dengar dia, dia dengar aku..
2) she understands me very well..orang memang susah sikit nak faham aku ni cane but she knows me..
3) dia nampak aku time aku susah, sedih, gembira, gila2 & ngada2..
4) aku leh cerita ape saje kat dia..kate orang no secrets between
    us..hehe..yela tu..
5) dia layan je ape yang aku suka buat..
6) dia banyak tolong aku dari pelbagai segi, sudut, petak, garis..semua la..
7) banyak bagi nasihat kat aku..more to islamic way..
8) walaupun dia ni sensitif, suke nangis..tapi tak penah pun nak
    merajuk..that's a gud thing..aku memang tak pandai nak memujuk orang
    yang suke merajuk ni..
9) dia sangat terus terang..tapi dengan cara yang orang leh terima..
10) most of all..perkara yang aku tak jumpa pada orang lain..dia boleh faham
     susah yang aku lalui dulu even though dia sendiri tak penah rase
     pengalaman tu..

actually, banyak lagi sebabnye..
tapi kang boring plak orang nak bace eh..
so, aritu aku lepak umah dia..
kitorang pegi jalan2..
window shopping tapi aku tershopping plak..
dia teman aku gi melalak..hehe..dia tak la..aku je..sakit tekak aku..sejam tu..
makan chicken chop..
and sempat gak gi amik borang..
walaupun on that day aku dapat berita yang sedih gak..
tapi dapat lepas tension..

thanks fanna..
you can see me crack inside..
when others see smile on my face..
love you beb..

this one is for you:

No comments:

Post a Comment