Saturday, November 13, 2010

TeRLuKa

terluka..
terhiris..
tercucuk..
terbakar..
tersagat..
pelagi perkataan yang sesuai..

this week tangan n kaki aku jadi mangsa terluka..
tangan terlecur kene ubat nyamuk lingkar..
pastu tersagat plak kat batang paip..
n last skali aku terpijak serpihan kaca..
xpenah aku kene 3 in 1 macam ni..
mungkin ada sebab kot..

tapi yang paling sakit..
terpijak kaca tula..
aku xtau ada cawan pecah pagi tu (bese la aku kan bangun lambat..)
then..tengah ari aku gi dapur xpakai selipar..
tibe2 terase bende tercucuk kat kaki aku..
aku ingt batu ke..
tengok2 darah dah menitik..
abih lantai..
kakju nampak, & dia dah agak tu kaca..
dia tanye kaca ade lagi tak dalam kaki tu..
aku ngan konfiden nye cakap takde..
bile dia sapu minyak gamat terase ade kaca lagi..
wowowwwweee..sakit gile..
kakju nak tolong cabutkan, aku tak bagi..
biar aku cabut sendiri..
serpihan kaca tu 98% masuk dalam kaki aku..
nasib baik dapat keluarkan..
thanks kakju tolong sapukan minyak..

petang tu sekali lagi ade cawan yang pecah..
ish..ish..ish..
jangan la ade yang terpijak lagi..

garfield yang injured..

No comments:

Post a Comment