Wednesday, November 24, 2010

Bye!!..

19 Nov 2010..
last day aku ngan dak2 kelas aku..
1 al-kindi..
so, before rehat ada la sikit jamuan tuk diorang..
menu nye:
~nasi goreng kampung
~air laici & epal
~kek coklat
simple je kan..

plan asal nak buat petang khamis..
memandangkan ade jamuan guru..
terpaksa la diforwardkan ke hari jumaat pagi..
kalau ikutkan aku nak gak buat games & speech dari ajk2 aku..
tapi tak kesampaian plak..
takpe la..asalkan aku buat gak jamuan tu..kannn..

cerita pasal 'anak-anak' aku ni dalam kelas..
kadang2 memang tak leh tahan..
macam2 perangai..
ada yang tido..
ada yang berborak..
ada yang kuat menyampuk..
ada yang suka nyanyi..
ada yang main2..
dah la 35 orang..
bayangkan jelah cane..

tapi..
diorang ni pandai amik hati aku..
kalau time aku tengah marah..
abis kelas je, diorang ucap 'terima kasih' macam dalam citer upin ipin tu..
bukan macam yang diorang selalu ucap..
coz diorang tau aku akan senyum balik after tu..
kelakar tul..
bile aku dah senyum..
ada la yang cakap "yeay, cikgu dah tak marah"..
pandai la korang yeee..

semua tu la yang buat aku berat sikit nak pergi dari sini..
sedih nak tinggalkan diorang..
mase jamuan tu pun aku tak sempat nak cakap pape..
say bye pun tak dapat gak..huhu
coz diorang dah nak balik..
takpe la..
simpan jela kata2 tu..
hehe..
pape pun..
aku sayang kat diorang semua..
bye!!..'anak-anak' ku..
anak-anak    
cikgu sayang kamu semua..


No comments:

Post a Comment