Monday, November 8, 2010

Janji ade bende..

tadi aku & kasuk gi la bahau..
came bese la..ade je bende nak beli..
tapi, main reason aku nak beli jam tangan..
jam tangan aku dah lama mati..tak kebumi lagi..

kitorang pun gi la kedai yang kitorang penah survey aritu..
owner kedai tu memang sangat peramah..
semua jam yang kitorang nak tengok dia bagi try kat tangan..
tak kisah la harga jam tu berapa..
"ok, ni cantik..harga ada diskaun..semua boleh diskaun..janji ada bende"
"yang ni ada hari, bulan..nampak semua..janji ada bende"
memang dia asyik ulang je ayat tu..
kelakar la..anak dia pun dok gelakkan je dia..
sampai kitorang pun terikut dah..
gi tengok beg ke baju ke kasut ke..janji ada bende..

tapi, hasil dari 'janji ada bende' tu..
dapat la gak jam tangan yang aku minat..
kasuk yang tolong pilih..
gantikan jam P&P (bukan nama sebenar) lama aku..
tq uncle..


ni diaaaaa..

2 comments: