Monday, March 12, 2012

I'm so sorry fren..

ape la jenis kawan aku ni..
dah 3 minggu baru aku dapat tau..
huhu..
so sorry..


arini aku tak gi keje..
tak sihat la konon..
so, amik mc..
tapi aku memang sakit k..
sakit perut..
duk kat umah tak wat pape..
surf internet jela jawabnye..
bukak la FB..
tengok profile member2 aku..
sampai kat 1 friend ni..
kawan yang memang rapat ngan aku since darjah dua..
till now masih contact even dah jarang jumpa..
kat wall dia ramai yang post takziah..
rupe2 nye mak dia baru meninggal bulan lepas..
patut la profile pic nye gambar mak dia..
aku laa ni baru  tau ha..
sangat serba salah..
mak dia pun kenal aku actually..
then, call la dia..tanya khabar..
he said he's ok, mak dia meninggal sesak nafas..
agak mengejut gak tuk dia..
dia pun pelik nape aku senyap je..
rupe2nye aku tak tau..
kesian dia..
already said sorry to him..
hmmmm..
takziah my fren..
always pray for her k..
sorry sangat2 aku lambat tau..
=(

No comments:

Post a Comment