Sunday, March 11, 2012

HaPpY AnNiVeRsArY

dah lame aku tak mengupdate pape kat sini..
busy la katakan..
dah masuk tahun baru dah pun..
& dah masuk bulan Mac..
cepatnye masa berlalu..
sedar tak sedar dah setahun aku keje kat sini..
dulu2 beria kate nak keje sementara..
tup2 bertahan gak..
tu yang happy anniversary tu..

but setahun ni cukup la tuk aku berada kat sini..
dengan manager yang know nothing..
arap gaji je besar tapi tak buat keje..
sangat sengal & hampeh..
ade plak manusia2 yang pembodek big boss..
senang2 je naik gaji & pangkat but ngelat nak wat keje..
isyyyy..nape la ade orang macam ni..
then, mereka2 yang cetek pemikirannye..
suke sangat buat cite tak betul..
& fitnah yang boleh menjatuhkan orang..
ape la nak jadi..

i really need new environment..
berpuluh company aku dah bagi resume but no response..
belum rezeki aku lagi..huhu
plezzzzzz..somebody..
take me away from here..

3 comments:

  1. kak..rindunye..mai la dtg sma data jd guru ganti utk kak zila, or kak linde...

    ReplyDelete
  2. hehe..sowy,tak mungkin ku kembali ke sane..huhu..

    ReplyDelete
  3. ala......kalo xnk skolah tuh dtg ler ke sd kite berjumpe-jumpe...

    ReplyDelete