Wednesday, March 30, 2011

Orait..
Nampaknya lame dah aku tak mengupdate this blog..
Why?
Because I’m so busy with my work..
Need to catch up everything within a month..
sebab semalam de audit VHM..
kene khatam QM..
tapi nasib baik ok je..
Another reason is my broadband has been blocked..
Nak pegi cc pun malas..
Walaupun kat ofis de wifi tapi bese la..
Aku kan budak baik..
Takkan buat bende lain selain keje kat ofis..
Facebook pun once a week je aku bukak..
Hebat tul impact keje ni kat aku..
But I like my work..
tempat keje pun sejuk nak mampus..
every day kene pakai sweater..
Bos pun ok..
Tapi tak tau la after this ape akan jadi..
Dalam mase sebulan takleh nak cerita lebih2..
Hmmm..
Actually aku dapat another iv aritu..
Jadi cikgu gak..
But sekolah swasta..
tapi aku tak pegi pun coz teaching is not my passion right now..
dpli pun aku tak apply..
Aku nak bidang yang lebih kepada apa yang aku belajar dulu..
Science, research, agriculture , forest, aquaculture..
Bende2  macam tu..
dekat sikit ngan jiwa..

oo..ye..
second week aku keje kitorang de annual dinner..
aku pun join jela..
dah orang ajak kan..
best gak la..
ni gambar2 nye..

me & nurul



kak riza & Mr. Ross

2 comments:

  1. kak..apakah skolah swasta itu???nape xnk jd cekgu dh???

    ReplyDelete
  2. real education group..xtau la..cam mls dah..tp kalo dpt gov. accept je..hehe..

    ReplyDelete